petek, 16. januar 2009

Zimska kuharija

Med tednom Raje kdaj pa kdaj skuha juho z veliko korenja, kavle in pora, sicer pa jeva take in drugačne solate. Kruh spečem le konec tedna, prav tako tudi mlečne jedi. Ko prideta Miha in Pia.
V rastlinjaku je delovna akcija, zato se je Jan za dva dneva preselil iz Ljubljane. Pa sem kuhala.
Včeraj sem za kosilo naredila svaljke ...
Iz 300 g skute, 150 g kamutove moke, dveh žlic kokosovega olja, enega jajca in ščepca himalajske soli. Ko sem kuhala paradižnikovo omako, je testo "počivalo". Nato sem iz kepe naredila dolg svaljek in ga razrezala. Koščke sem povaljala v čičerikini moki ter z lahkoto oblikovala svaljke.

Na kokosovem olju sem popražila sezam in krušne drobtine ter kuhane svaljke "oblekla".

Na vročo ponev sem nasula amarant ter počakala, da se je začel spreminjat v "kokice". Prelila sem jih z oljčnim oljem in dodala čebulo. Ko je zadišalo, sem prilila malce vode in paradižnikov zmrznjeni shranek. Ja, kako je fino, da smo poleti na veliko pili paridižnikov sok. Gosti "ostanek", ki je prilezel iz sokovnika sem pridno shranjevala v jogurtove lončke. Vedno sem dodala še baziliko in peteršilj ter dala v skrinjo.

Malce soli, pa začimb ter čisto na koncu še popečene tune s sončnicami

K sreči je namočena črna leča v trenutku kuhana, saj sem skoraj pozabila nanjo. No, pa je kljub temu pravočasno pristala na krožnikih :)

Naši trije vrtnarji za mizo ...

in lačna kosovka med kosilom - meter stran od nas, na terasi.

Za večerjo pa črna leča v solati z vloženimi bučkami, čebulo in bučnim oljem. Njaaaam.

Saj res. Že vrsto let v naši hiši ni dišalo po palačinkah. V ponedeljek, ko je Miha praznoval rojstni dan, sem mu jih pred odhodom v Ljubljano z veseljem spekla.
Maso je pripravila Pia že prejšnji dan. Iz nehomogeniziranega mleka, kamutove moke, rumenjaka in agavinega sirupa.
Kako so bile slastne - pečene na kokosovem olju in obogatene z rozinami ter nato premazane z marmelado mame Slavke.

Sedaj, ko sem spoznala, da znamo palačinke pripraviti tudi iz malce "drugačnih" sestavin, bodo spet pogosto na naših krožnikih :)

Ni komentarjev: