torek, 13. januar 2009

Pred dvajsetimi leti ...

je bil naš Mihi star en dan.
Rodil se je na dogovorjen datum in ob predvideni uri. Na svet mu je v ljubljanski porodnišnici s carskim rezom pomagal stric Primož. Iz narkoze sem se za razliko od prvega poroda zbudila zelo hitro. In mali korenjak je bil takoj v mojem objemu.

No, zjutraj, točno pred dvajsetimi leti sva že ležala eden ob drugem. V noči po operaciji sem se prehladila, saj me je zgečkalo v grlu in sililo na kašljanje.

Nič takega, boste dejali, a s sveže zašitim trebuhom je bilo to nekaj groznega. Občutki sreče so se mešali s solzami ob silni bolečini. Poskušala sem kašljati čisto na plitvo ...

To noč sem spala zelo slabo. Preden sem se potopila v sanjski svet, sem podoživljala trenutke izpred dvajsetih let. In nato sem se neprestano zbujala in kašljala. Ko sem zjutraj odprla oči v nov dan, sem pomislila - no, pa sem se prehladila.
A temu ni tako.
Sem čisto zdrava in srečna, da je iz male kepice "čez noč" zrasel tak fant.
Miha, rada te imam in ponosna sem nate!!!

Ni komentarjev: