sreda, 23. junij 2010

Še dvakrat spat ...

... pa bo petek, ko z Mihom opolnoči startava v Dolomitih. Za tek Lavaredo Ultra Trail sva se prijavila 8. marca, pred mojim odhodom v Alžirijo.
Saj sem že povedala, da sanjam le še o teku po puščavi, a sedaj - tik pred tole hribovsko preizkušnjo, se kar veselim.
Upam, da me telo ne bo pustilo na cedilu, saj se nisem ne vem kako pripravljala. Tudi Miha ga krasi, danes na primer že ves dan pleza po severni steni Debele peči.
Aha, sprašujete, če imam kaj treme?
Ker ne tekmujem veliko - letos grem celo na tri teke, sem malce v drugem stanju, seveda :)
Ojoj, prejle sem našla filmček, ki prikazuje delčke poti izpred dveh tednov. Glede na vse te padavine se tudi v soboto obeta nekaj podobnega kot lahko vidimo na 46. kilometru (2. minuta filma).

Že nekaj dni spremljam vreme v Dolomitih.
Pa poglejmo kako je bilo danes popoldne in včeraj zvečer. Idealno ...



Ne morem se odločit, če naj tečem s palicami.
Sem pobrskala po fotkah lanskega teka, pa še kar ne vem ...

Pogled na zgornjo sliko pove, da se bom v prihodnjih desetletjih lahko udeležila še številnih preizkušenj :)
Ker ste številni bralci mojega dnevnika tudi tekači, prilagam profil proge.

2 komentarja:

VANJA pravi ...

Ta zadnja slikica pa je res prava vzpodbuda za vse, ki se jim zdi, da so že prestari za šport!

Uživajta, kolikor se le da!

Sebi pravi ...

Bomo mislili na vaju (in na Mitja, ki se prav tako udeležuje te tekme). Želim vama vso srečo. In naj srce spet glasno poje!