nedelja, 20. junij 2010

Sobotno-nedeljske rožce

Letos sem na južni in zahodni strani hiše z rožami ravnala kot mačka. Saj veste, kako "prenaša ta mlade". Najmanj desetkrat sem zamenjala odločitev in kompletno zamenjala koncept. Šla sem si že pošteno na živce. Sedaj z veseljem povem, da sem zadovoljna in se rožic kar ne morem nagledat.
Poslikala sem le mali del tistega, kar je vašim očem, ko pridete k nam v Podvin, nevidno. Saj veste, nekatere rožice sadimo le zase :)
Obljubim, da bom naredila še veliko fotk - tistih skritih kompozicij. Ostale pa le pridite pogledat!
















































2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Še nekdo naj reče ,da rožice pomirjajo.V meni kar kriči..od barv,krhkosti,pa kljub temu silnega vtisa.
Obžalujem vse tiste,ki tega ne vidijo.

tamara pravi ...

Meni je Ruth spet polepšala jutro - ma ne, dan ! :)