ponedeljek, 26. julij 2010

5. dan - Karavanke

18:30 Proti Golici
Ruth je potrdila, da ima rezervirano posteljo v domu pod Golico. Tako da jo vrh čaka zgooodaj zjutraj in naprej...
Od Prevale do Stola jo je spremljala ultramaratonka Nadja. Najprej jo je podprla z božanskimi palačinkami, potem pa vodila hud tempo do Stola. Ruth ni imela časa niti slikat, kar je zagotovilo, da je bil tempo hud!
Po njeno, Ruthino namreč, ni pogledala v knjižico in za vsak slučaj sta stekli še na vrh Stola. Seveda bi zadostoval že pečat v Prešernovi koči. Ma ja, pol ure, kva pa je to?...
Ruth se zahvaljuje vsem za vse SMSe in klice, na katere mnogokrat ne odgovarja, saj bi se ji pot lahko zavlekla v september. Upava, da razumete. A vsako zvoneje jo dviguje, ker ve, da ni sama.
Res, HVALA!!!

Raje

17:10 Stol
Po predvidevanjih je Ruth v Betkini oskrbi. In kot zjutraj povedano, zaradi vremena in počutja (dobrega seveda), nadaljuje pot proti Golici, kjer bo najverjetneje prespala. Spočita preteče to pot v dobrih treh urah, a za njo je že kar nekaj kilometrov, višincev....
Jutri navsezgodaj, verjetno ob treh, bo poljubila vrh Golice, nato do Dovške rožce, kjer jo bom čakal (malo nižje z avtom), odložila bo nahrbtnik in oljašana stekla skozi Mojstrano v Vrata. žnj
Od tam greva skupaj po Tominškovi do Staničeve, Kredarice, čez Plemenice do Pogačnikovega doma na Kriških podih. Spat.
Nov plan je tak. Bo uspelo?
Jutri se bo javil Miha, bolj pod večer.

Raje

9:50 Proti Begunjščici
Danes je hitra, zato in predvsem zaradi napovedanega dežja v četrtek, bo Ruth danes, če bo seveda pri močeh, podljšala do Golice in morda do Dovjega. Sicer malo v noč, a tako bi se izognila slabemu vremenu po najvišjih vrhovih julijcev.

3:25 Dom po Storžičem
Ker sem jutranji tip, mi vsatjanje ob 3h ni problem. Z Ruth je drugače. Doma naroča bujenje, ponavadi ob 5h, ko mora nujno napisat kakšen članek, in do 6h ji nekako uspe odlimat veke.
V hribih je drugače. Na sončni vzhod butne kot puma. Tako je bilo tudi danes. Sedajle, ko se dela dan, je že na Kriški gori. Čudovite barve, ampak crknile so ji baterije v fotoaparatu....
Ob 7h ji v Tržič prinesem nove, pa zajtrk, pa še kaj. Potem bo oddrobila na Dobrčo, Prevalo, Begunjščico, Roblek, Zelenico in na Stol. Tam jo bo teta Betka pocrkljala in kot kaže, jo čaka malo daljši počitek, spanje.

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Me je zamikalo, da bi se ti del poti z veseljem pridružila. Drugo leto, če boš ponavljala ali celo nadgradila pot :-)

Jaz tudi, predvsem, če jo boš nadgradila HA,HA, HA....
Vse dobro vsem dobro mislečim

Anonimni pravi ...

Danes sem odkrila vašo stran in tale podvig! Ganjena! Srečno pot!

LP Pija

Draga Ruth
S pogledi skozi okno sem vas spremljala od Grintavca do Storžiča pa še del Kriške.Zdaj ste na drugi strani.Upam da na vas pazijo katere druge oči.
Srečno

Anonimni pravi ...

Ruth vrtnarji smo s tabo...
jest sem navdušen,
lep pozdrav Aljoša

Anonimni pravi ...

To je noro kaj ta Ruth počne!!!!!
Zadnjič sem jo videla, ko je šibala čez Jezersko s kolesom in v nahrbtniku nosila smučke.Mislila sem, da ima palce. Zvečer pa preberem na blogu, da je šla malo posmučat- kar od doma s kolesom. Saj to je čisto noro. Saj sem čisto zakompleksana.
Bravo!!!
Veliko lepega vremena-vsaj brez dežja, ji želim. Ana