ponedeljek, 14. november 2011

Čarobna jutra





















5 komentarjev:

K pravi ...

Mene zebe, že ko slikce in skozi okno gledam. Višek pa je, ko pravi mati, joj, veš kakšno sonce imamo, ne morem gledat.

Helena Golenhofen pravi ...

Eni pa imajo tako velike mačehe! Ruth, kdaj si pa jih posadila?

O tem, da sedimo v Ljubljani v megli, pa ne bom izgubljala besed.

LP
Helena G

RUTH pravi ...

Helena, mačehe sem sadila točno na dan Janove poroke :)
Korita se bila mišljena kot dekoracija na blejskem Belvederu.

Sem obveščena, da je ob enajstih pod Šmarno goro posijalo sonce. Še ni prilezlo do vas?
Pozdrav iz sončne pisarne ...

K pravi ...

na Vrhniki je prav grda megla, ki se niti malo ne ozira na to, da moj tlefon trdi, da imamo delno soncno.

Pia pravi ...

To si dala gor samo zato, da me dražiš. To ni fer.