četrtek, 24. november 2011

Jutranje kalčkanje

Če se potikaš po svetu, se rado zgodi, da nakaljena semena nekontrolirano zrastejo. To se mi je zgodilo z redkvico in ajdo. Tako so zelenčki končali v sokovniku.

V naši družini, ki v domači hiši šteje dva člana in psa, je Raje jedec nakaljenih semen lucerne. Jaz jih ne maram, ker potrebujem pikanten okus. Obožujem zelenilo brokolija in redkvice.

Saj res, naj povem, kako sem dokončala sok. Narezala sem gladko čajoto, eno veliko rdečo peso, nekaj jabolk. Dodala sem ingver, tako kot vedno v hladnih dneh.


Nastal je zanimiv sok, s poudarkom na zanimiv, ker - če niste ljubitelji redkvice, bi rekli, da je zanič.
Brez skrbi, znam narediti tudi nadvse okusno mešanico gladke čajote, pomaranče, limone in ingverja ... Tak je všeč vsem :)

IN potem še zajtrk - nakaljeni kvinoja in ajda, kefir, cimet ter slivova marmelada.

Pa dober tek za dober tek, jaja, trener moj, saj bom šla lavfat ...


1 komentar:

Anonimni pravi ...

Super, sem že kar malo pogrešala tehle fotk in idej (spodbud)za sočenje in kaljenje.
LP, Andreja