nedelja, 13. november 2011

Med nominirankami za Slovenko leta

Kako sem počaščena ...


20 komentarjev:

Anonimni pravi ...

To bi morala biti SLOVENKA IN POL, LETA 2011
Srečno, JOhn

Metka pravi ...

Zame ni dvoma. Hvala, draga Ruth za vsakodnevni obrok lepote.

Anonimni pravi ...

uf kak lepota oz. prava ženstvenost...bravo Ruth,pri meni si že zmagovalka:)
Srečno,Maja

Brnistra pravi ...

Podpiram 100%!

Pika pravi ...

KJot pravi anonimni - Slovenka in pol!!!!

Letos bom pa glasovala!!!!

saša pravi ...

čestitam :))))))))

Anonimni pravi ...

:))))Zasluženo!:))

5ra pravi ...

Končno! Že nekaj let sem ob takšnih izborih razmišljala, da ste vi edina primerna izbira. Upam, da bodo bralci znali ceniti vaše kompetence in predvsem vaš doprinos k temu, da nam polepšate dneve s svojimi dosežki, idejami in znanjem.

Anonimni pravi ...

Podprto z vsemi štirimi! Za Slovenko in pol!

K pravi ...

Hihi, letos bom pa tudi jaz glasovala :)

Anonimni pravi ...

Zasluženo!!Iskrene čestitke! Maja

tamara pravi ...

Lepa, za nas vsekakor zmagovalka!
lp

Anonimni pravi ...

Bravo, Ruth!
Verjamem, da zmagate, čeprav tole sedaj ni odvisno od vas, sedaj smo mi na vrsti, da kaj storimo in se vam tako oddolžimo za vse, kar delite z nami v svojem blogu!
Lp Cirila

VANJA pravi ...

Vau! Super! Čestitke!

Anonimni pravi ...

Wau, čestitam! in kako lahko glasujemo? in predvsem kje?

Z veseljem bi glasovala za vas, saj vaše zapise občudujoče prebiram in prebrano skušam tudi udejaniti, vsaj kar se tiče teka (čeprav vam glede kilometrine nisem niti 'do kolen', pa vendar, letos sem premagala svoj prvi pravi maraton in sem na to nadvse ponosna.

Pa tudi sicer so vaši zapisi vzpodbudni, uporabni, fotke pa izredno lepe.

Zlatka pravi ...

Ruth,
za nas, ki te občudujemo na vrtnarskem in tekaškem področju, si super zmagovalka in glasujemo zate. Res si nam vzor in vzpodbuda vsak dan posebej. Hvala.

Avena pravi ...

Več kot upravičena nominacija!

Raje pravi ...

Jaz sem kupil JANO.
Tako bom lahko glasoval za Ruth.
Ker..
:)

vida pravi ...

A, v Jani so glasovnice? Takoj jutri jo kupim, da glasujem za naj- naj slovenko.Take ženske je treba predlagati, ja, res.
Lp, Vida iz Ribnice

Tashky pravi ...

Absolutno glasujem za vas!
Čestitam za nominacijo!