torek, 15. november 2011

Sedaj pa k'r na Špik?

je dopoldne na vrtu v Martuljku vprašala gospa, ki sem ji svetovala.
Ja, zakaj pa ne!
Tu je namig iz prve roke. Ne pozabite na dereze in cepin (sama sem bila brez, a v prihodnje nikoli več!). V senčnih legah so razmere zimske, sneg poledenel, enako velja za melišča - ta so me čisto presenetila, so kot drsalnice. Krvav dokaz imam na levem komolcu.

Turo cagajočim ženskam toplo odsvetujem, trenutno na Špiku niso heci ... 
Ej, je pa lepolepo ...




































3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Hvala za prekrasne slike!Maja

Anonimni pravi ...

Jaz bi imela s seboj dovolj dela. Kaj šele, da bi imela psa na vrvici. Kapo dol, Ruth, res si Slovenka leta!!!

LP

Anonimni pravi ...

Upam, da tudi js kdaj vidim gore iz te perspektive ;) Čudovite slike in imaš moj glas! mateja