ponedeljek, 22. september 2008

Dan, ko je nastopila tišina

Saj kar ne verjamem!
Od novembra 1986, odkar sva se z Rajetom iz mirnega dela Radovljice preselila na obrobje Mošenj, me je motil hrup iz bližnje magistralne ceste. Tišina je nastopila le za trenutek, ko so cesto spraznili zaradi kakšne delegacije, ki so jo morali bliskovito prepeljati na Bled.
Miha, ki je bil zaradi treningov največ zdoma in ima sobo v prvem nadstropju, obrnjeno proti cesti, je vedno tožil, da ne more dobro spat. To bo presenečen, ko bosta z Janom ta konec tedna prišla iz Paklenice.
Tišina ...
Če ne bi ogrevali hiše, bi okna in vrata odprla na stežaj in poslušala.

In sedaj vprašanje - boste še znali in želeli priti k nam, ko smo od avtoceste nekoliko odmaknjeni?

Upam! Pogovarjali se bomo v miru.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Res vam privoščim malo "miru", glede cestnega prometa, nikakor pa ne "miru" v trgovini . Še bomo našli pot do vas in to še hitreje, ker ne bo gneče na cesti. Brez skrbi!
lp

Anonimni pravi ...

Že spomladi sem eni od vaših prodajalk pokomentirala: "Zdaj pa boste kmalu imeli manj prometa, ko bo zgrajena AC!". Odgovor: "To pa ne verjamem, saj je takoj v bližini izvoz.". Šele doma sem pogruntala, da sem jaz mislila na cestni promet, ona pa na promet v trgovini.

AC do vrtnarije Reš je super luksus in Ljubljančani ne bomo imeli več izgovorov za neudeležbo na petkovih predavanjih ... Ali za kratek skok do vrtnarije, pogledat, kaj je novega in kaj je Ruth zasadila.

LP

Helena G