sobota, 6. september 2008

Teden dni pred SAM-om

Vam, ki ste ga pretekli, je lahko.
Veste vse - kje so hudi vzponi, spusti, najhujše blato ...
Raje me je včeraj peljal do Tržiča. Namerava sem preteči progo do cilja, to je do Jezerskega.
No, do planine Dolga njiva je kar šlo. Tam pa sem se izgubila in začela delati kroge - povzpela sem se celo proti Tolsti Košuti. Saj ne rečem, bilo je lepo, zelo lepo!
A organizator bi teden dni pred maratonom lahko malce nakazal progo. Za nas, ki gremo prvič.

Po nasvetu prijazne oskrbnice koče na planini Dolga njiva, sem jo ubrala proti Jelendolu.

Tu je nekaj utrinkov s poti, ki je marsikje blatna, zelo BLATNA!

Od Tržiča proti Kalu

Na Kalu ...

Pod Kofcami

Proti Šiji ...

Planina Pungrat

Tegoška planina

Mimo gozdnih strojev proti planini Dolga njiva

V tem koncu sem bila prvič. Naštudirala sem vse usmerjevalne table.

In občudovala najlepše nageljne, kar sem jih videla to sezono!

Ooo, kakšne skale ...

Čudno, nikjer usmerjevalne table proti Pečovniku.

Bila sem čisto na pravi poti, a tega nisem vedela.

No, pa sem se obrnila v drugo smer, sopihala skozi ruševje in prišla pod Tolsto Košuto.

Ni mi bilo žal :)

Na poti proti Jelendolu - še eno opozorilo, da je narava vsemogočna!

Ni komentarjev: