četrtek, 25. september 2008

Prvo jesensko predavanje

Zdi se mi, da sem bila kot predavateljica prvič pred poslušalci pred kakšnimi desetimi leti.
Dobro pa se spomnim kraja dogodka. Bilo je na Jamnikarjevi 101, v tisti veliki predavalnici, kamor sem na faksu štiri leta hodila poslušat profesorje.
Predavalnico so takrat do zadnjega kotička napolnili člani sadjarskega društva. Spomnim se, da je gospod v ospredju snemal moje besede, ker je žena zbolela in je morala ostati doma.
Koliko predavanj in prevoženih kilometrov je za mano!!! Zanimivo, nikoli mi nihče ne reče, da me je poslušal na predavanju, še vedno pa se najde kdo, ki me "pozna" iz televizije!?
"Ne moreš verjamit" pravi naša Pia.
Ja, večkrat sem bila trdno odločena, da s takim načinom posredovanja znanja in izkušenj zaključim, a kaj, ko me vedno potegne nazaj. Preveč rada predavam!

Jutri me čaka novo poglavje. Prvič sem za predavanje poslala vabila in prosila za potrditev udeležbe. Presenečena sem nad slabim odzivom, a se tolažim, da spet orjem ledino.
Torej - veselim se srečanja z vami, dragi lastniki na novo zasajenih vrtov!

Takole je bilo na predavanju 2. aprila 2004 ...

in 18. marca letos.

1 komentar:

ema pravi ...

mislim da bo tudi danes veliko poslušateljev : ))