nedelja, 30. november 2008

Izvirno darilo ...

Pred dnevi je v moj elektronski predal priletela pošta iz Top Shopa - z vrsto predlogov za "izvirna darila". Moje oči so se zazrle v Air Climber - napravo za oblikovanje telesa. In tam lahko preberemo ...

Porabite do 950 kalorij v eni uri!

Do zapeljive zadnjice in lepih, vitkih stegen z vadbo na inovativnem steperju. Darilo ob nakupu!

Ja, pa sem premišljevala v četrtek zjutraj med jutranjim tekom po Grofiji. Ko sem imela pri desetih stopinjah pod ničlo neverjetno visok pulz ...

In potem popoldne, ko sem se odpravila na Stol. Sem šibala iz Završnice na vso moč, oprtana s težkim nahrbtnikom - in v 60 minutah pokurila "le" 400 kcal. V petih urah, kolikor je trajala tura, se je številka na uri dvignila do 1800 kcal. Pa se sprašujem. Je sploh mogoče porabit 950 kcal v uri? Verjetno. A zagotovo ne bom poskušala.

Bom še naprej malce bolj varčna in trošila toliko, kot narekuje srce. In pri tem uživala - na veliko!!!

Samotni pohod na 2236 metrov visoki vrh je bil spet nekaj posebnega ...

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Za pet ur švicanja je 1800 kcal izredno malo. verjetno kuriš malo, se pravi, da tudi ješ malo, čeprav dvomim, da si pokrila dnevni deficit s samimi oreški in sokovi!?

Anonimni pravi ...

Sem slučajno slikala, tako da vem - tisti dan sem pojedla še dva kosa kruha - enega s kislo smetano, repo, kalčki in tuno, drugega pa z borovničevo marmelado.
Na turi sem pa res spila le liter pomarančnega soka, no nekaj manj, saj mi je ena skodelica odsmučala po
snegu in se prevrnila :)