četrtek, 6. november 2008

VABILO!!!

Kot sem dejala na naših marčevskih srečanjih - vabim vas, da korita in obešanke prinesete že novembra in decembra. S tem mi boste zelooooo olajšali delo. Spomladi bo sajenje lahko potekalo nemoteno, saj bomo imeli pripravljene ustrezne sadike.
Pokličite me - 031 71 90 11, da se dogovorimo za termin svetovanja - še predno zapade sneg :)

Včeraj ste v prilogi Deloindom verjetno opazili članek o jesenskih zasaditvah. Marsikdo še vedno zaliva sezonske cvetlice, a prej ali slej bo nastopil trenutek za spravilo - na kompost ali pa v prezimovališče.

Takole je bilo pri Likozarjevih 20. oktobra ...
Helena je ob slikah pripisala:
Tudi jaz sem se odločila pospraviti poletne rožice iz balkonov. Kar hudo mi je bilo. Letos so res pritegnile nemalo pogledov. Bilo pa je v neizmeren užitek mojima dvema fantoma - Domnu in Gašperju, ki sta se veselila tako kot vsako leto. S škarjami sta se spravila na rože, da so z vseh strani letele na dvorišče.

Ni komentarjev: