nedelja, 9. november 2008

Prvo ivje

Včeraj zvečer, ko sem po blatno spolzki poti tekla na Dobrčo, sem se odločila, da grem nedeljsko jutro pozdravit na sosednjo goro.

Med tekom v soju lučke ni potrebno pazit le na kamne in korenine. Ne morem verjet, koliko močeradov se sprehaja po gozdnih poteh ...

Rajetu sem naročila malce pozno bujenje, tako sva danes z Dikom iz Drage odrinila šele 20 minut čez peto.
Na Begunjščico čez Kalvarijo!
Bilo je takole ...




Točno ob prvih sončnih žarkih sva zapustila gozdno mejo ...



Bilo je mraz. Zelo!



Zmrznjene rožce


Sosedje so se prebudili v megleno jutro.



Icebugi z žebljički so obvezni, saj sicer drsiiii.

Dik se je malce posmučal ...


Bleščava!









Sveže pogrnjena miza na vrhu Begunjščice


In okrasje!!!






Glej ga tička!!!


Na poti proti Robleku so se začele dvigovati megle.


Na Planinci ...


Šele ko sva se midva z Dikom že vračala, se je proti Robleku začela viti kolona planincev.
A so vedeli, kaj so "zamudili"?

Slike v originalni velikosti so v spletnem albumu.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Ja, mi smo pa verjeli vremenski napovedi in se prebudili v megleno jutro. Kako mi je žal! Prelepe fotke, hvala!