nedelja, 16. november 2008

Pve zimske poti in stranpoti

Jan in Miha sta šla plezat v Osp, Pia je vikend preživela na swing festivalu v Ljubljani, Raje se je izobraževal v Brixnu.
Moj zvesti družinski član Dik je noč za vsak slučaj prebil pred vrati spalnice, da ga slučajno zjutraj ne bi pozabila doma.
Pa sva šla - pozno, šele ob petih - na Pokljuko.
Po poldrugi uri vzpona sva pozdravila sonce na Debeli peči. Nato sva pet ur in pol hodila, hodila, no, predvsem gazila ... po sicer obljudenem gorovju, a po poteh, kjer nisva srečevala planincev.

Veste, kako se prebuja JUTRO?

Poklon SONCU

MACESNI - v središču pozornosti

Bleščanje svežega SNEGA ... na rožnato!

Prvi snežak pri Blejski koči

Sneg tudi valovi!

Svetleče morje megle pokriva Bohinj.

POTI ...

za gaženje :)

VRHOVI in usmerjevalne table

"Avtocesta" na Debelo peč ...

uhojena pot na Mrežce

samotne gazi

Dik je nekaj časa vztrajal, nato sem ga nosila v naročju, potem ...

je prvič v življenju pristal v mojem nahrbtniku.

Dihal mi je za ovratnik :)

Bil je topel dan, brez vetra. Uživala sva v ptičjem ščebetanju.

Vseh sedem ur vedno z enim očesom na LUNI!!!

4 komentarji:

tamara pravi ...

Kako lepo!
Mi, Primorci, imamo pa že cel teden sam dež!

Anonimni pravi ...

Draga Tamara.
Slovenija je takoo majhna, a obenem čudovito raznolika, kajne.
Pri nas žari sneg, pri vas pa kakiji :)
Pozdravček!

ema pravi ...

dik je prava faca

Anonimni pravi ...

Vsi trije ste občudovanja vredni, ah kaj ,neponovljivi!!!!!Kako bi pa Dik pomagal, če bi bilo potrebno? Srečno na vajinih poteh!