torek, 18. november 2008

Jesenska hrana

Sezona, v kateri sem večino časa preživela na vaših vrtovih, se izteka.
Kaj me je v teh dneh 12- in več urnega delovnika držalo pokonci?

Seveda - tudi dobrote, ki sem jih bila deležna pri vas!

Sicer pa - iz dneva v dan - kruh, kisla repa ali kislo zelje, ajvar, česen, tune in kalčki ...

in različne sadne kaše.

Pia mi je enkrat na kamutov kruh namazala kislo smetano, borovničevo marmelado in dodala zmečkano banano. Bilo je dobro kot pecivo!

Vso jesen sem pridno nakaljevala.

Ko je bil Miha doma, sem ga "izkoristila" za prebiranje ajdove kaše.

Verjetno veste, kako slastni so ajdovi kalčki.

Vsak dan sem popila najmanj dva litra tekočine.
Korenčkov, jabolčni, pomarančni sok, bazične citrate, zeleni čaj ...

Včasih sem si a priboljšek naredila sok iz kalčkov brokolija in lucerne.

Pocrkljala sem se z eliksirjem iz granatnih jabolk ...

No, Raje je kdaj pa kdaj poskrbel, da sem jedla tudi kuhano hrano.
Losos s stebelno zeleno

Govedina v zeliščni posteljici

Upam, da boste utegnili v petek ob 17. uri priti na Matejino predavanje.
Svetovala nam bo, kakšna naj bo naša prehrana v zimskem času.

Ni komentarjev: