petek, 14. november 2008

Vodni motivi

Spoštovani vsi, ki vam voda že žubori v vrtu ali pa šele v mislih.
Pridite na današnje predavanje ob 17. uri!
Za vas sem zbrala nekaj motivov ...
Ribnik skozi letne čase

Mini vodni motivi

Ribniki

Slap

Naravni bazen

Rastline

Živali

Odsevi

V pričakovanju zime

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

želim vam lep dan..sama si želim,da bi naše okolje čim prej izgledalo tako kot na zadnjih treh slikah...
Lp Mira

tamara pravi ...

Pozdravljena Ruth
Z družino smo se letos odločili za postavitev vodnjaka. Žal nikjer ne najdem kakšne ideje za ureditev dela vrta, cca 5x10 m, kjer bi ta vodnjak postavili. Morda se Vam v zimskih večerih ob načrtovanju poletnih zasaditev utrne kakšna ideja tudi zame;je bom zelo vesela.
lp

ema pravi ...

zanima me katere rastline lahko posadim v ˝ škafe ˝ ali bi šel tudi lokvnaj
drugače pa vaše slike komentarji polešajo meni dan....
ema

Anonimni pravi ...

Ja, upam, da se vidimo zvečer na predavanju, pa bomo našli odgovore na vsa vprašanja ...
Pozdrav,
Ruth

Robert pravi ...

Se vam ne zdi ,da so ti ribniki malo preveč umetni?
Pogrešam pristno naravo,brez luči, skimerjev in kemikalij?!

Anonimni pravi ...

Lastniki ribnikov, ki so predstavljeni na slikah, ne uporablja-jo(mo) kemikalij. Tudi pri naravnem bazenu ne. Edino tam imajo montiran skimer.
O lučkah pa - po moje je to stvar osebnega okusa.
Se pa strinjam, da večina ribnikov v naši deželici izgleda zeloo umetno.
Prav zato sem danes povabila med nas Ivana Esenka, ki je napisal knjigo VRTNA MLAKA. Zato Robert, le pridite :)

Anonimni pravi ...

Spoštovani Robert.

Na srečo imamo ljudje vsak svoje oči in vsakdo, ki SAM zaseje svoj vrt, ta postane del njega in njegovih "umetniških" izživljanj. Nekomu so všeč vrtni palčki, drugemu skalnjaki... Tako pač je. Sam imam ribnik okoli 6 let in v razsvetljenem ribniku v poletnih mesecih ne vidim nič slabega. Konec koncev sem se spravil "mlako" delat zato, da bom ob njej užival, ne da bom čim bolj posnel ambient iz sosednjega obronka gozda. Ali drugače povedano - MOJ ribnik je MOJ mali rajčič na mami Zemlji in ga ne dam "ni za brdo karamel".
Skimer? Ena najboljših malih napravic, ki nam lastnikom prihranijo marsikateri glavobol, ko je posebno v jesenskem času na gladini vode polno listja in ostalih organskih odpadkov.
Ja, spoštovani g. Robert. Večina ribnikov v naših vrtovih je videti umetno, ker smo jih izdelali mi sami in SO umetni. Žal je malokdo srečko, ki ima v vrtu lastno naravno strugo ali kako drugo naravno vodno telo.
Sicer pa. Navsezadnje je važen namen in ta je največkrat "uživanje ob vodi", potem je pa verjetno čisto vseeno, ali je luknja zabetonirana, ali naravna iz gline ali ilovice, ali pa zgolj star "škaf", v katerem se bohoti lokvanj z zeleno regico na njegovem listu

S spoštovanjem, Tomaž Toman

Anonimni pravi ...

To so slike z mojega vrta :D
hvala za spodbudne besede,
če pa kaj nucate me pa pozovi.
Vaš Šandor!

Anonimni pravi ...

o Šandor tij si majster nej pa tvoja mama :P
Šipliča si pozovi ka ti grabe skopa ka ti nede pivnica plavala pa zatejkala. ajdi cin cin
fala lejpa
Vaš Šiplijč ali PEn!
Smejšen z veščijce pri soboti.
oča ma škodo doma. dedek pa rdečo lado.pa dedek slabo vijdi . smejšen pa je kronik :D