sreda, 31. avgust 2011

3. september - paradižnikov dan


Ljubitelji paradižnika, prijazno vabljeni na sobotno srečanje.
Začnemo ob devetih zjutraj. Takrat vas bodo na krožnikih čakale vse sorte naših paradižnikov. Prav zanima me, kateri vam bo najbolj slasten. Lahko boste poskusili tudi različne shranke, v katere je vpleten paradižnik.

Ob desetih vas bo v predavalnici sprejela Mateja in pokazala kaj vse nastane, ko se srečata polžasti sokovnik in paradižnik. Le nekaj namigov: poskuslili bomo različne sokove, namaz, testenine ...
JAz bom spekla različne paradižnikove kruhe.
Pridite, pridite!!!!!!!!!!!

Zgornjo sliko sem si sposodila na Heleninem blogu :)

6 komentarjev:

Pia pravi ...

PRIDEM

RUTH pravi ...

Holandžanka, bi ti teknil domač paradižnik, kaj?
Kupuj tam gori le bioparadajz, sem videla, ga imajo v tvoji trgovini!

K pravi ...

Paradižnikovi kruhi, se mi že slince cedijo! Uhm, ali stlačim Mošnje in en RD v isti dan? Težka bo :(

Sonja pravi ...

K, pripelji se mimo mene, greva skupaj naprej :) mene polžasti sokovnik zanima :)

VANJA pravi ...

...pa ne pozabit fotkat kruhke. Da se bodo tudi nam cedile vsaj virtualne sline.

Fajn paradajzajte!

Helena G pravi ...

Ruth, na žalost ne bom mogla priti na paradižnikov dan, bi se z veseljem še enkrat najedla "mojega favorita". Da si izbrala mojo sliko, sem počaščena.

LP
Helena G