torek, 9. avgust 2011

Vnetje pokostnice

No, sedaj vsaj vem, kaj me je zadnjič zaustavilo :)
Bila sem pri fizioterapevtki, ki mi je dejala, da naj se brez "kineziotejpa" ne podajam na tek po asfaltni podlagi. Seveda, jo bom ubogala, kot tudi med terapijo, ki me čaka.
Ima kdo izkušnje z zdravljenjem vnetja pokostnice?

5 komentarjev:

Pika pravi ...

Navdušena nad lakom ;)
Jaz s pokostnico nimam težav - prej neham :)

Pošiljam pa good wibes, da se vse hitro in kvalitetno poceli!

Sebi pravi ...

@Ruth: kontaktiraj Zdravkota. On ima še pa še izkušenj z vnetje pokostnice. Imaš še številko? Drugače me pokliči in ti jo dam...

@Pika: chanel ima nekaj takega. Zelo zelo lepega. Edino kar pokrije črne nohte ;-)

Sebi pravi ...

Aja Ruth: glej meni se je isto zgodilo na Velebitu:
http://3.bp.blogspot.com/-ZkOJU8nPL0Y/Ti-awEzVEzI/AAAAAAAAC80/6RQrzEjiznE/s1600/27062011429.jpg

Pomagali so mi hladni obkladki in Masiranje, da gre limfa čim prej "naokoli". V 10 dne sem bila jaz ok...

M pravi ...

Uf, auč. Tam nekje pri 18-h me je na poletnih pripravah zadelo tole in spomnim se samo tega, da so bile bolečine in oteklina huda zadeva. Kakor je popuščala oteklina, je popuščala tud bolečina, je pa trajalo več kot mesec dni, da sem bila spet kolikor toliko fit. Poleg tega sem imela na začetku zapovedano strogo počivanje, občasno so me futrali tudi z nekimi protivnetnimi tableti, ampak od takrat je res preteklo že veliko vode in ti težko povem kaj več.
Tudi jaz ti želim, da se hitro pozdraviš.

Pia pravi ...

Lak je navaden Manhattan...

Mamica, da bi šli dokler ne grem papa še kdaj v Grofijo! :(