ponedeljek, 1. avgust 2011

Regeneracijski teden

Feritina imam spet čisto premalo (12 nekih enot namesto vsaj 50), zato sem bila v zadnjih dneh deležna mesne terapije. Raje pljučno pripravi nebeško dobro ... da jo še jaz, ki ne maram mesa, z mlaskanjem pojem.

 

 V zahvalo sem mu spekla jabolčno pito ...

 Jedilnik je bil pester, tudi morsko obarvan :)


 K sreči je kvinoja enkratnega okusa, en dan sem jo jedla dvakrat, za kosilo in večerjo ...


Po beljakovinskih dneh me je, podobno kot pred Riminijem, spet doletel "carboloading". 
Pirine testenine s pljučno, bučkami, papriko, paradižnikom, gobicami ...



2 komentarja:

lami pravi ...

vav...vse zgleda odlično :)))) kr sline so se mi začele cediti. jst bi tud, da bi mi moj tkole kuhal :))))) pa zelenjave še videt ne more, no mogoče pa nekoč:)

Anonimni pravi ...

Aaaaa.... takoj me je napadla lakota. Pa tvoj mož je umetnik za štedilnikom, majke mi...