četrtek, 11. avgust 2011

Poletje v kozarčkih

Včeraj bi po navodilih fizioterapevtke morala počivat, pa me je zagrabila kuharska ...
Sestavine, ki sem jih uporabila: različni paradižniki, sladki feferoni, česen, rdeča čebula, dolga vigna, peteršilj, bazilika, oljčno olje, himalajska sol.

Najprej shranek iz oranžnega in rumenega paradižnika ...




 Nato sem olupila paradižnikove "banane" in naredila omakico.



Zvečer je prišla Lidija. Med klepetom se je kuha nadaljevala. 
Najprej sva iz volovskega srca naredili pet litrov soka.

Naseckala sem čebulo in na ravno prav podušeno vlila paradižnikov sok.

Potem sem na ponvi na oljčnem olju pražila dolgo vigno.

 Rdeča omakca je vmes veselo brbotala in dišala :)

Poiskala sem veeelik pisker in v njem zmešala omako in vigno ter vse skupaj malce posolila.

Na teflonki sem popekla feferončke. Tudi ti so poleg obilice peteršilja in pesto bazilike romali v pisker.

 In sedaj se mi smeji, ko je vse skupaj v kozarcih!

Prejle, ko sem prišla iz kolesarjenja, sem si v kuhinjo navlekla novo pošiljko paradižnika. Če bom predolgo za računalnikom, ga ne bom vložila. Zato hitim :)
Bliža se konec tedna. Želim vam, da ujamete poletje v kozarčke tudi vi!!!!


4 komentarji:

Urška Sem pravi ...

Raje ima torej dvojni dopust :-)

Super priiiidne punce, izgleda slastno! Domaaaaaaaaaaaaaaače!

marija pravi ...

draga Ruth, kje jemljete toooolikooo energije, čestitam vam!

Anonimni pravi ...

Saj sem vedela, da ne bo dolgo mirovala ta naša super woman oziroma naša Dama v supergah. Shranki so superca..mmmmmmmm
lačni.

Mojca

Elica pravi ...

Lep pozdrav,spoštovana gospa Ruth.
Prav z veseljem sem prebrala in pregledala vse o vaših paradižnikih. Tudi jaz jih imam dima kar nekaj vrst, pa me zanima, kje bi lahko dobila še kakšno zanimivo sorto semena. Sedaj imam že vse ob Reinsat in Amarant trgovine. Pa še naprej uspešno vam želim, Elica