sreda, 17. avgust 2011

Shranki za amsterdamsko shrambo

Pia ima zelo rada paradižnikove omakice, zato sem imela akcijo ...


Paradižnik in čebulo sem spasirala in dodala podušen korenček, papriko, česen, peteršilj in baziliko.

Nastalo je 15 kozarčkov :)

Danes popoldne sem po posvetu s Pio paradižnikovi osnovi primešala vigno in sladke feferone.
 



Po treningu sem vajo ponovila - olupila paradižnik, naseckala čebulo, vigno, fererone, česen, zelišča ...
In pridelala 18 novih kozarčkov. Torej: 15 +17+18. Za prvo silo mora biti dovolj!
Malo po polnoči sem si privoščila skledo malin :)

2 komentarja:

tamara pravi ...

S težkim srcem gledamo in spremljamo naše otroke, ko se odpravljajo v svet. Ker pa grejo v boj za srečno prihodnost, so naše solze-solze sreče in ponosa. Srečno!
lp

K pravi ...

Berem zadnjih 20 dni objav ... držim pesti, da bo do naslednje tekme vse v redu, srečno Pii, ne se dat, vsi skupaj ;)