petek, 12. avgust 2011

Barvita nadaljevanka

S paradižnikom imam pa res neizmerno veselje. Danes zjutraj sem iz rožnatih češnjevcev naredila sladek shranek - z limeto in pomarančo. Zanimivo, izdelek ima čisto drugačen odtenek kot iz prvega kuhanja, ko sem uporabila rdeče češnjevce (zgornji kozarček).

Vsi shranki so iz paradižnikov, pa tako različnih barv ...

 Tudi paradižnikova solata, ki jo imava z Rajetom vsak dan na mizi, je pisana :)

Že pol leta zbiram stekleničke od sirotke, končno sem jih začela polnit. 
Paradižnikov sok se seli v zamrzovalnik.

Maline so bogato obrodile. Ne delam marmelade, ampak prav vse zamrznem. 
Pozimi bodo takoo slatne :)

Barviti so tudi vsakodnevni sokovi. Kombinacije rdeče pese, korenčka, limone, jabolk in citronke se ne naveličam.

Po večernem treningu pa sem naredila enega za pocrklat - iz lubenice, jabolk, limone in citronke.


4 komentarji:

Pia pravi ...

Pa Diki pazi maline, da jih bo kej za v Amsterdamsko skrinjo :)

Anonimni pravi ...

Barve, barve... Nabite z energijo!

Anonimni pravi ...

Prosim zaupajte nam, kako vam rata tako lep in zdrav paradižnik !? S čim ga škropite proti krompirjevi plesni. Pri nas doma ne uspe, pa če je pokrit, nepokrit ali v rastlinjaku, ne uporabljamo pa nobenih pripravkov. Že tretje leto zapored nič....
Lp, Mia

RUTH pravi ...

Pia, brez skrbi, zamrznjene maline čakajo v pripravljenosti na dolgo pot :)

Mia, tudi mi paradižnika
ne škropimo, a imamo k sreči zdravega. Zaenkrat tako v tunelu kot na prostem, na vrtu.
Recepta ne poznam.