sreda, 31. avgust 2011

Odštevanje - še 30 dni

30. septembra bom stala v Atenah na startu Špartatlona.
Do takrat me čaka še kar nekaj treningov in upam čim manj terapij zaradi vnete pokostnice.
Včeraj sem devet ur preživela v hribih. Vreme je bilo pestro, poti pa samotne, srečala sem mnooogo več živali kot ljudi. Slednjih ni bilo več kot prstov na eni roki.
Uhh, kako to dobro dene. Včasih pač želimo biti sami s sabo ...














































9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

kako lepi kraji, sem kar malo "fovš", katero jezero pa je to?

Marija

Darsi pravi ...

IDILA

K pravi ...

Kako pa tale prjatu grdo gleda ...

Anonimni pravi ...

Jesenska tišina in MIR! Vse to se čuti iz slik.

Jasna pravi ...

Ooooo si bila na Krnu pa čez Peske, a ne? Res lepa flora! Tud' živali je bilo vse sorte...Je pa tudi meni všeč, če je tistih človeških čim manj...

Zdrave noge in lepe poti ti želim!!! Srečno!

Anonimni pravi ...

Marija, na fotkah je Krnsko jezero.

RUTH pravi ...

Ja, sprva je človek malce žalosten, ker vreme ni sončno, a potem spoznaš, da je čarobno tudi tisto spremenljivo in kot rožica hvaležno sprejmeš redka obdobja s sončnimi žarki.
Marija in Joli z družbo!
Na fotkah sta dve jezeri - prvo Bohinjsko in drugo seveda Krnsko.
Hribovski pozdrav vsem :)

Anonimni pravi ...

Pozdravljena neuničljiva Ruth!
Mene pa zanima, če ste že kdaj računala koliko višinskih metrov ste naredila, nebom rekla v sezoni,kajti za Vas je sezon celo leto, ampak v letu dni. Jaz sem jih v 3 mesecih naredila cca 13.ooo pa mislim, da je to veliko. Vi pa vrtovi, knjige... pa še tako na mimogrede na Kredarico pa s kolesom na Jezersko in na Ledine s smučkam, kot sem Vas videla.To je čisto neverjetno koliko zmorete.
Lp in veliko zdravja Vam želim, Ana

Ruth* pravi ...

Prekrasni trenutku ujeti v fotografije! Slovenija, čudovita si! ;)