sobota, 27. avgust 2011

Jutranji tek

Po dveh tednih kolesarjenja, v kar me je prisilila poškodba, sem se spet srečno znašla na dveh nogah :)
Tekla sem v Nemčiji, Belgiji in na Nizozemskem - vedno pred zajtrkom. Vstala sem ob štirih ali petih in se podala v neznano. Najlepše je bilo v bližini Boskoopa - ob vetrnicah, rastlinjakih, med rdečimi maki. Bilo je nepozabno ožarjeno jutro z veliko oranžno vzhajajočo kroglo in kičastimi oblački. Težko se mi je bilo vrniti v hotel.
Jasno, vedno sem tekla brez fotkiča. Imela sem ga pa s seboj zadnji dan našega potepanja. Skoraj sem zamudila zajtrk, kar nisem mogla nehat tekat. 
Ob Renu, v idiličnem kraju Rees ...















































1 komentar:

Urška Sem pravi ...

Najboljši so backi :-) Sosedova trava je boljša od domače!