četrtek, 25. oktober 2007

100. objava

Kaj sem želela napisati v jubilejni objavi na spletniku?
Stavek, da sem oddala knjigo.
Ja, danes sem bila na založbi. Z urednico sva ugotovili, da sem namesto ene naredila dve!!! knjigi. Pripravila sem namreč veliko preveč slik in besedila.
Do ponedeljka imam čas, da sestavim prvo smiselno celoto.
Pa tako sem upala, da se mi bo danes pisateljski "kamen odvalil od srca".

Ko sem prišla iz Ljubljane, sem naredila te fotke ...

Ker nimamo časa, da bi jih odpeljali na kompost, poletne rožce še kar cvetijo.

Cigaretke se lepo barvno skladajo s pisanimi listi perzijske parotije.
Moram posaditi mačehe. Skrbi me, da nam ji bo vsak hip zmanjkalo.

Poglejte, kam so se povzpeli poganjki divje trte. Čez poletje jih sploh nisem opazila.

Listi trte, ki so bili še pred kratkim na balkonu prekriti s slapovi cvetja, se očitno ne bodo obarvali.

Pogled iz dvorišča na teraso.

Ena nočna ...

Dragi ljubitelji cvetja, še vedno pričakujem slike vaših jesenskih zasaditev!

Ni komentarjev: