sobota, 27. oktober 2007

Zadnja oktobrska delovna sobota

V času, ko delam pozno v noč - ali bolje v zgodnje jutro, se težko pravočasno spravim iz postelje.
A ko sem enkrat "na terenu", je vse pozabljeno.
Kaj sem počela od pol osmih do pol desetih?
Peljala sem se v Srednjo vas, kjer "skromnih" šest let skrbim za sezonski okras 200 let stare hiše.
Jeseni 2006

Poleti 2007

In danes ...

Sledil je obvezen sprehod po vrtu.
Kaj niso ameriške borovnice enkratne okrasne rastline!?


Bodnantska brogovita cveti tudi tu.

Pieris Pieris japonica je posut s popki.

Ker po novem v naselju izjemno pazim na omejitev hitrosti, sem opazila tudi tole čudovito rastlino. Vedno - ampak vedno me spomni na holandske vrtove. Tam jo vidiš vsepovsod.
že poznate lepoplodko - kalikarpo Callicarpa bodinieri?
Vijoličasti biseri so čisto izven norm vsakdanje jesensko obarvanih plodov, kajne.


V Podvinu sem se morala hitro posvetiti svetovanju. Zasnovala sem dva vrtova in nekaj jesenskih korit.
In potem sem bila za hip celo mama ...

Našo "edinko" Pio sem ujela med montiranjem gnezdilnice in igro z Dikom.

In nato z Rajetom. Koliko objemov potrebuje otrok, ki gre tako kmalu od doma.

Pred popoldanskim nadaljevanjem službe sem mimogrede naredila te posnetke ...
Čarobna jesen!

Ni komentarjev: