nedelja, 14. oktober 2007

Sveže preoblečena terasa

Napovedana slana nas priganja! Tu je skrajni čas za zamenjavo sezonskih zasaditev.

Zakaj?
- Poletne rastline se sploh več ne skladajo z jesenskimi barvami, ki nas obdajajo.
- Ponudba jesenskih lepotic ne traja v nedogled. Pogosto se zgodi, da ostanemo brez želenih rastlin.
- Če bo hitro nastopil mraz, ne bomo mogli dolgo uživati ob razkošju krizantem in ciklam.

Torej! Čimprej se odločimo za akcijo.

Naj priznam, tudi jaz sem naredila šele prvi korak. Čakajo me številne sklede in gredice, ki jih moram urediti.

Pia pravi: "V zraku čutim nedeljsko vzdušje! Kako lepo!"

Jan pa: "Ja, idealno vreme za plezanje!" Po zajtrku se je odpeljal v Bohinj.

Miha pa se je takrat, ko smo ostali še spali, odpravil na dolgo turo po Karavankah. Takole je izgledalo, ko je sonce preganjalo meglo ...

In na Stolu. Več slik najdete na spletniku "Raj nad gozdno mejo".

Pa se vrnimo na teraso.
V središču Piine pozornosti je kovinska miška, ki jo je Raje ta teden prinesel iz Buge.

Res je simpatična - ko zapiha veter, prikimava z glavo ...

Naredila sem več kot 160 posnetkov. Sploh se nisem mogla odločit, katere naj vam pokažem ...
Jeseni v škatlo pospravimo poletno dekoracijo - školjke in kamenjčke. Razpostavimo buče!

Glineni ptički so bili med bujnimi poletnimi rožami čisto skriti, sedaj jih spet opazimo.

Posadila sem le tri korita z vodno rezervo. Ohranila sem bodalico, zraven pa dodala jesenske vrese, pisanolistne mlečke, krizanteme in mačehe.

Tudi pogrinjki se morajo skladati z letnim časom, kajne.

Prav zanima me, kdaj se bodo ptiči lotili plodov okrasne jablane. Upam, da bom lahko naredila še kakšne dobre posnetke z ivjem ...

Okrasno zelje bo najlepše ob jutrih - obdano s kapljicami rose ali kristalčki slane!

Tudi jeseni bomo prižigali sveče, zato so lanterne ostale na terasi.

Zalivanja bo malo, zato ta mala zalivalka ne bo - tako kot poleti, le v okras.

S krizantemo omilimo prehod od bleščega sezonskega cvetja k minimalističnim zasaditvam.

Pošljite mi slike vaših zasaditev. Zelo me boste razveselili!!!

Ni komentarjev: