sreda, 31. oktober 2007

Praznični dan

Včeraj zvečer sem predavala v Dolenjskih Toplicah. Vožnja domov mi je bila prihranjena, saj sem prespala kar tam - pri prijateljih.
Navsezgodaj zjutraj sem na njihovem vrtu naredila te posnetke.

Odpeljala sem se proti Vrhniki. Prva postaja je bila Borovnica.

Tako je pihalo, da je takoj prevrnilo vse postavljene rastline. Lastnika nista dobila skal - kljub temu, da imajo kamnolom v Verdu čisto v bližini. Čakata, da odprejo kakšno lepo "žilo". Namesto skal sem po stari navadi postavila gajbice in zidake.

Nato sem se ustavila na vrtu, kjer nam je zadnjič zmanjkalo nekaj trajnic. Posadila sem še spominčice.

V Črni vasi sem v jesensko preobleko oddela majhen atrijski vrt. Zasadila sem nekaj skled.


Obvezen postanek ...

Doma sva z Mihom naložila rastline in se odpravila v Rateče.
Odlično pripravljena gredica, zemlja kot "putrček". Sajenje je bilo pravi užitek!

Ustavila sva se tudi v Podkorenu, kjer smo včeraj v dežju obsadili rob plavalnega bazena.

Na poti proti domu ...

In za konec dneva sem se čez Kropo in Jamnik odpeljala na pokopališče v Železnike. Morala sem dokončati ureditev groba - s čelno lučko.

Ni komentarjev: