ponedeljek, 22. oktober 2007

Vetrovna nedelja

Hladno vreme je močno poškodovalo sezonske rastline, zato jih moramo končno pospraviti z balkonov in okenskih polic. Kakšno delo nas čaka!!!

Danes sem najmanj stokrat slikala jesensko zasaditev na kuhinjski polici. Enkrat je bilo oblačno, deževno in zato pretemno, nato se je pokazalo sonce, ki pa je bilo za dobro fotografijo premočno. Motila me je nepomita posoda na pultu, umazano steklo ...

Pa še iz kuhinje - tak motiv sem potrebovala za knjigo. To je končno zadnja slika, ki sem jo dodala!

Pia med zalivanjem.
Dobro pozira, kajne.

"Pa sem gotova ..."

Tako mi je všeč, da je v okolici našega doma poleg vrabcev veliko tudi siničk.
Če bi imela čas, bi lahko ves dan slikala te drobne ptičke. Hrano sem jim nasula kar v štiri krmilnice.


Ni komentarjev: