sobota, 13. oktober 2007

Čarobna jesen

To jesen vsak "prost trenutek" preživim pred računalnikom, a kljub temu sem veliko "na terenu".
Tako kot vi - uživam v prelestnih trenutkih, veselim se žarečih barv in plodov.

Če ga še nimate - v teh dneh vas bo zagotovo očaral! GINKO!

Obložena panešljica

Okrasna jablana

V času, ko se grmi in drevesa pripravljajo na zimski počitek in se v njihovih listih razkraja klorofil, se nekaterim trajnicam sploh ne pozna, da je tu prava jesen.
No, nekatere rastline že z imenom opozarjajo, da so takrat najlepše.

Jesenske astre

Jesenske anemone

A tudi poletne gavre se ne dajo ...

In kitajski drobnjaki ...

Ter seveda hermelike!

Danes sem bila na vrtovih v Hlebcah, v Besnici ter v Ljubljani. Ko sem se popoldne čisto uničena vlegla na teraso, sem se dokončno odločila, kakšna bo njena jesenska podoba.
Slikca je nastala zjutraj - nekaj sem sadila že včeraj zvečer - ob soju sveč!

Pa še romantična slikca za slovo.
Sedaj pa - nedokončana knjiga vabi ...

Ni komentarjev: