sreda, 17. oktober 2007

Sredi tedna

Vrtnarji v teh dneh ne poznamo počitka. Izkoristiti moramo zadnje prijazno tople jesenske dni. Še predobro vemo, kako zoprno je delati na blatnem terenu in s premrlimi prsti.
Kaj sem počela danes?
Zjutraj sem "mislila na to", da moram jutri oddat članek o jesenskih zasaditvah in sem izbirala fotke.
Nato sem svetovala pri ureditvi groba - želeli so trajno zasaditev.
Pa je nastala simetrična - sestavljena iz pušpana, pomladanske rese, plazečega skrečnika, hojhere in čebulnic.

Nato sem se preselila na vrt v Kranjsko goro, kjer se naši fantje že drugi dan razvažajo zemljo.

Ta vrt bo nekaj posebnega - lastniki želijo čimbolj "naravno" zasaditev. Tu bodo rasle jerebike, aronije, glogi, dreni, japonski šipki, hortenzije, božje drevce, bori, tise ...

Nastale so prve gredice. Jutri delo nadaljujem ....

Ko sem šla v Jasno gledat nov vrt, ki ga bomo morali še urediti, sem se za hip ustavila na dveh "starih".

Poglejte, kako žarijo trave!

Še od daleč ...

Pogled na mini vrtiček skozi ograjo - žal je slika čisto presvetljena. Nujno se moram oglasit, ko bodo lastniki doma.
Ob terasi je namreč miniaturen vodni motiv, ki vas bo morda vzpodbudil k razmišljanju, da si kaj podobnega omislite tudi vi.

Za konec, preden se lotim knjige, pa še naš vodni dom gorskih urhov - slikan danes dopoldne.

Ni komentarjev: