torek, 24. april 2012

Kam posadimo bel bidens?

Včeraj, v polni sobi Kmečkega turizma na Dobenem, je po skoraj treh urah predavanja priletelo vprašanje: Lahko bel bidens damo v balkonska korita med drugo cvetje?
Predlani, ko je bil novost, sem sama najprej pomislila na to možnost.
Naredila sem napačno kompozicijo z bolivijsko kombinacijo. Ta je zaradi oblice vode, ki jo zahteva bidens, odmrla. Poleg tega pa mi pogled na balkon od spodaj ni bil všeč, saj bidens bujno raste in v notranjosti rjavi. 

Rastlina pa je več kot idealna za sajenje v prostorna korita ...



Lepa je od aprila do pozne jeseni!

Bel bidens pa me je povsem navdušil v gredici. Tam se prelevi v trpežno rastlino, ki ne zahteva zalivanja. Očitno požene globoke korenine.

Izgleda travniško ...



Sadila sem ga vsepovsod - tudi ob zelenjavnem vrtu.


Ni komentarjev: