ponedeljek, 30. april 2012

Medpraznični utrip








































Delovni dan je bil naporen, prepoln "padalcev", ki ste želeli mojo pomoč. Povem po pravici, da sem popoldne že kar težko pravilno oblikovala misli in stavke.
Upam, da razumete, zakaj vas vzpodbujam k pravočasnemu svetovanju. Sedaj, ko je čas za akcijo, gre vse na hitro. 
Ponosna sem na vse pridne mravljice, ki se ukvarjajo z vami in se znajo hitro obrniti. To so Stana, Klara, dve Milki in Slavka v rastlinjaku ter Raje, Milena, Andreja, Brigita, Mimi, Grega ter dva Andreja v trgovini. Delajo od jutra do večera in zdržijo.
Ko je bilo na vrsti moje zadnje meditativno dejanje dneva, to je zalivanje novega nasada jablan, me je prešinilo - k nam hodite sami srčni, strpni ljudje. In ljubezen do rastlin nas povezuje ...






2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Ja Ruth, to bo držalo, kdor ima rad rožce in vse zeleno najbrž ni nestrpen in napadalen :-)
Lp , Marjana

Anonimni pravi ...

Ga. Ruth,
tudi jaz sem vas obiskala ta dan in bilo je res noro. Samo opazovala sem te vaše punce in fante, ki so se trudili "do fula" in bili kljub gneči, vročini....prijazni, ustrežljivi, skratka profesionalni. Pohvalno, res!
Ko sva odhajala, je mož izjavil "tukaj je pa res prijeten občutek".
Res je!
Kar tako naprej. Še bomo prišli ;-)