ponedeljek, 16. april 2012

Znanja ni nikoli dovolj

Teden sem pričela v blatu, ob šestih zjutraj na dveh velikih razmočenih gredah. 
Ker imam pred sabo veliko projektov, upam, da bo vreme naklonjeno. Čez dan doma svetujem ter se selim iz vrta na vrt, zvečer pa sledi obvezno izobraževanje.

Pretekli teden smo se družili na predavanjih v Logatcu, Ljubljani, Novem mestu, Podvinu, Celju in Kranju.
Od danes do sobote pa se lahko srečamo v Šoštanju, Ljubljani, Petrovčah, Hrastniku, Podvinu in Dragomerju.
Letos mi na predavanjih ni dolgčas, saj ne delam "copy-paste" in nikoli ni enako. Ob bogatem slikovnem gradivu se prilagajam poslušalcem, teme pa so: sezonski okras, trajne zasaditve, oskrba vrta ... Seveda ne gre brez uporabnih rastlin, ki so moja velika ljubezen :)
No, predavala sem tudi že o športnem delu mojega življenja.
Zadnjič sem bila v čudoviti dvorani novega Planinskega muzeja ...





Se zavedate koliko energije dobim od vas, poslušalcev? 
Če je predavalnica polno zasedena, mi nočna vožnja proti domu sploh ne predstavlja večjega napora.
Pogosto prejmem tudi darilo. Draga gospa Mira, hvala :)



1 komentar:

Anonimni pravi ...

Kdaj pridete v Mursko Soboto?