sobota, 7. april 2012

Predpraznično delovna sobota

 Dan sem začela zgodaj, spet na terenu.

 
 
Potem sem šla pozdravit pridne punce in se nato do pol sedmih zvečer zabarikadirala v svetovalno pisarno.

Kot smo obljubili, s sajenjem korit smo pričeli ta teden.

Pridite kaj naokrog in pozdravite vaše rožice!!!

 
Stana, Klara in Milka so usklajen tim.

 
 
Rožce rastejo na toplem, v novem plastenjaku.

 Za razliko od preteklih let sadimo sedaj tudi bolj občutljive rastline.

Pretaka se pozitivna energija ...

Zunaj pa narava diha na polna pljuča!


 
Tudi v trgovini so bili pridni - Milena, Andreja in Raje.

Kaj bi brez mojih dragih? Takole sta me v pisarni pocrkljala Nina in Miha - z napitkom iz kopriv in sadja :)

Raje je imel popoldne tečaj ...

 
Meni je med delom uspel pet minutni sprehod po zelenjavnem vrtu.

 
Zvečer pa kratek telefonski klepet z Janom. 
Nato sem se posvetila Pii. V roke sem vzela našo punco, ki je 1000 km stran ...


6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Vse lepo in prav, ko pa sem sama obiskala vašo vrtnarijo z doolgim spiskom rastlin, katere sem nameravala kupiti, pa sem bila globoka razočarana in po 40 minutnem sprehajanju med rastlinami, vrtnarijo zapustila z dolgim nosom in brez ene same rastlinice :-(.

Raje pravi ...

Zanimivo, čudno. Ali lahko razjasnimo?
Ni bilo nikogar, ki bi Vas postregel? Ni bilo rastlin, ki jih želite? So premajhne (začetek aprila - Gorenjska), kaj drugega?
Katerih rastlin niste dobili?

Če hočete, lahko odgovorite tudi na mail: info@misti.si

Je pa res, vsega nimamo. A imamo tisto, o čemer piše Ruth.Začetek sezone je, zgodaj. Zgodaj za velike, bujne rastline. Pri nas, seveda.

Lep dan,
Raje

Unknown pravi ...

Ooo to pa je že ene izbire in ponudbe. Upam, da vam jutrišnja nevarnost slane ne bo uničila cvetja ki je že zunaj. Le tako naprej...

Anonimni pravi ...

Ja točno tako, ni bilo nobene "tete", ki bi dajala vtis, da je tam zato da postreže svetuje...
Jagodičevja, dreveščk in raznih okrasnih rastlinic pa sem videla oh in sploh polno - kar se tega tiče vse pohvale.

Lep pozdrav

RUTH pravi ...

Spoštovana gospa,
na predpraznično soboto so bile naše punce očitno tako zaposlene s sajenjem korit, da niso takrat, ko ste se sprehajali med rožicami, prišle v steklenjak.
Škoda, da niste tega povedali v trgovini, bi jih poiskali.
Se opravičujem in vas prijazno pozdravljam.

Anonimni pravi ...

Vaša vrtnarija je super, prav tako zaposleni; jaz sem bila vsakič deležna prijaznosti in ustrežljivosti. Nezadovoljna gospa morda še ni slišala reka: "Prijazna beseda lepo mesto najde"!
Ostanite taki kot ste, želim vam lepe pomladne dni med rožicami in povsod drugod!
Lep pozdrav, Darja