četrtek, 19. april 2012

Kdaj lahko pridem na svetovanje?

Včeraj sem se malo čez enajsto vrnila iz Petrovč, kjer sem v nabito polni knjižnici predavala o rožicah.
Popoldne sem govorila s Pio in mi je povedala, da me na FB čaka presenečenje. Punca si je kupila prve sezonske rastline! In sprašuje:
Gospa Ruth, kdaj lahko pridem na svetovanje? Tole sem izbrala, a bo za silo? :)
 
Vesela sem, da so se zelenjavi pridružile rožice.
Razumem pa Piin izbor.
Vijoličasto surfinijo je kupila, ker jo je zadnjič videla ob sebi na sliki. Takrat je bila stara leto in pol. Punca moja, ta sorta je žal primerna za lego, zaščiteno pred padavinami. A bo že zdržala, v Amsterdamu v glavnem stalno le nekaj prši, pravega dežja sploh ni.
Dimorfoteka ima travniški izgled, zato očitno mora biti na nizozemski terasi. Mogoče bo tam gori cvetela vse poletje, pri nas vroče poletne temperature povzročijo, da malce počiva.
Bela bakopa se čudovito poda k dimorfoteki in bo pridno žarela do jeseni.
Rdeč nageljček pa mora biti, saj je punca Slovenka! Priporočam, da ostane v manjšem lončku. Enako velja zakamnokreč, ki bo naša glasbenika popeljal v hribe ...    


1 komentar:

Pia pravi ...

uuu...brez skrbi, ni pravega dežja, pa pravega sonca tudi ne. Danes sem si privoščila še nekaj novega! :) Samo posadit nimam časa...