petek, 18. januar 2008

Cvetoče razkošje

Vsak dan se spomnim, kako sem zadnjih devet let preživela januarske dni.
Takole, ob sedenju za računalnikom - ne glede na sonce in sneg, ki sta me vabila.

Lani sem pisala tudi avgusta in septembra.
Nastala je knjiga Cvetoče razkošje ...
Tule se skriva platnica z zavihki vred.

Zadnjič sem našla pesmico, ki jo je napisala Pia. Pred štirimi leti, ko je bila stara 11 let.

KNJIGA

Posvečeno Ruth

Knjiga ima vsaka drugje rodni kraj,
a ta knjiga živi v mestu, imenovanem raj.


V sebi nosi del mamičinega uspeha,
ki se nikoli ne upeha.

Se sprašujete, kaj ima knjiga v sebi?

V sebi nosi dve slabi in dve dobri lastnosti.

Prva dobra: uspeh

Druga dobra: zadovoljstvo

Prva slaba: mnogo neprespanih noči
Druga slaba: zapravljen čas

Ta čas bi lahko porabila za nas!


Ne vem, a Pie takrat nisem želela ali hotela razumet?
Le kaj me je gnalo, da sem se leto za letom za več kot mesec dni skrila v svoj svet pisanja???

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Mogoče to, da je tako lepo delit svoje znanje in izkušnje tudi z drugimi?