sobota, 12. januar 2008

Naš Miha ima danes 19 let!

Mihovo življenje je vzklilo, ko je bil naš prvorojenec star devet mesecev.
Ko je Jan dopolnil leto dni, sem šla na pregled h ginekologinji. Pohvalila sem se, kako vzorna mati sem, saj še kar pridno dojim. Ona pa : "Kakšna mati!? Ki ne ve, da je noseča!"
No, danes menda ni nič narobe, če med nosečnostjo dojiš, včasih je bilo očitno drugače.
Ne glede na to, da je bil Miha prve tri mesece prikrajšan, se je rodil težak dobre štiri kilograme.
Raje me je peljal v Ljubljano v porodnišnico, kjer me je ob dveh sprejel stric Primož. Čez dve uri pa so naši domači že nazdravljali.
To, da se je rodil krepak deček, so vedeli pred mano. Ja, kar nekaj časa traja, preden se po carskem rezu zbudiš iz narkoze.

Zadnjič sem poskenirala nekaj slik, ki so nastale od rojstva do Mihovega desetega rojstnega dne.






























Ni komentarjev: