sreda, 16. januar 2008

Sezona je pred vrati!

1. aprila se uradno prične pomladanska sezona prodaje rastlin, ki nas razveseljujejo do pozne jeseni.
Vrtnarji se začnemo nanjo pripravljati januarja ali februarja. Pri nas smo imeli prvo akcijo včeraj.
Stana in Miha sta pričela s polnjenjem lončkov, danes se bo pridružil še Jan. Zvečer namreč dobimo ukoreninjene potaknjence pelargonij.

S svetovanjem se ukvarjam že nekaj let. Saj veste, kako vas vedno prosim, da si pravočasno rezervirate termin. Do sedaj sem z vsemi fasikli načrtov gostovala v Rajetovi pisarni, eno leto smo se srečevali v predavalnici.
Letos sem se odločila za nov korak. Povabila vas bom v hišo. Včeraj so se mojstri lotili beljenja prostora, v katerem je pred dobrimi 20 leti bivala naša mlada družinica - Jan je bil takrat dojenček. Ko se je rodil Miha, smo se preselili v zgornje nadstropje.

V januarju 1987 ...

Sprehodila sem se do ribnika. Led je odjuga pobrala.

Mačehe so se prebudile. Čaka nas čiščenje odcvetelih cvetov.

Ker pa je še vedno zima, je pač treba na sneg ...


Na Kriško sem se povzpela v nedeljo, a tokrat je bilo vse drugače.
Narava si je nadela kristalni nakit. Kakšna škoda, da sem imela v nahrbtniku le mali fotoaparat!

Tu je še pred kratkim ležala srna ...

V katero smer piha veter, da nastanejo taki okraski?

Breza

Smreka

Mogočne bukve

Pogled na tla ...

In v dolino ...

Ni komentarjev: