nedelja, 20. januar 2008

Nedelja v Bohinju

Na zadnjem delu fotografskega tečaja smo se zbrali v Bohinju.
Dobro uro pred dogovorjenim srečanjem sem izkoristila za veslanje.
Na Bledu se je jezero kopalo v rožnatih odsevih ...

V Bohinju pa me je pozdravila turobna siva megla.

Ob pol devetih se je za hip posvetilo ...

Nato se je dobre štiri kilometre dolgo in kilometer široko jezero pogreznilo v sivino. Popolnoma sem izgubila občutek za prostor in delala kroge. Šele, ko sem zaslišala avtomobile, ki so se vozili na Vogel, sem našla pravo smer.

In pristan ...

Na tečaju smo se posvetili razkličnim motivom. Naredila sem preko 300 posnetkov.

Slike so razvrščene po časovnem zaporedju.
Podobe so bile iz trenutka v trenutek drugačne.






Glog sem nazumirala s teleobjektivom - visoko v grmu. Ni najboljša fotka - bo drugič bolje :)

Del naše fotografske ekipe

Vedno me prevzame - en motiv in dve povsem različni sliki!


Joj, kako me vleče smučat! Takole iz Bohinja izziva Draški vrh.

Ko ostaneš brez besed in strmiš ...


Motiv, ki sem ga slikala največkrat.
Ob 10:58

11:24

11:34

"Ploha" iz smreke me je čisto očarala. Tu je le nekaj posnetkov. Sedaj razumem, kako kapljice "podaljšaš". Sledi le še VAJA!





Jasno mi je tudi, zakaj se je tako okrog Bohinjskega kot Blejskega jezera vila kolona sprehajalcev.
V Ljubljani je ta mesec sonce sijalo le 3 ure in 40 minut!!!

Ni komentarjev: