ponedeljek, 14. januar 2008

Fotografski konec tedna

Soboto in nedeljo sem preživela v družbi Staneta Klemenca in tečajnikov. Prvi dan smo se se zbrali v Dia studiu v Ljubljani, včeraj pa na deževnem Bledu. Verjetno smo bili edini, ki smo fotografirali ob takem vremenu.
Stojalo, fotoaparat in objektivi v kombinaciji z dežnikom - kljub neizmerni volji - niso dobra kombinacija!!!

Kaj sem se naučila?

Kot prvo - po številnih letih fotografiranja "na pamet" je nastopil čas, da začnem spoznavat osnove. Saj vem, da bom še kar naprej uporabljala avtomatske programe, a zagotovo bom poskušala tudi z ročnimi nastavitvami. Sem dobila veselje.
Še nekaj. Stojalo ne sme več počivati doma - moram ga uporabljati. Do sedaj sem vedno fotografirala "iz roke".

Tu je nekaj fotk iz tečaja. Prva je nastala ob pol osmih zjutraj.

Po analizi nastalih fotografij smo se podali na Golf.

Najljubša mi je tale ...

Pozno popoldne sem si zaželela v samoto.
Tokrat brez dežnika, z majhnim kompaktnim fotoaparatom.

Pot na Kriško goro je zame pravo odkritje!
Narava je tam še posebej radodarna in bogato postreže s čudovitimi motivi ...

Lužica ob naravni in umetni svetlobi ...

Brezštevilne markacije

Debla ...

In tako želeni sneg!

Fotka za dokaz, da sem pritekla na vrh.
V dežju in snegu je nepremočljivi klobuk nujen del opreme.

Tržič v megli ...

"Modra" cekvica

In za konec še skrivnostna obiskovalka svetega hrama ...

Ni komentarjev: