sreda, 30. januar 2008

Leta 1963

Na začetku tistega leta je bilo pošteno mraz.
16. januarja so
v Murski Soboti izmerili minus 31 stopinj, kar velja za absolutni ekstrem. Na letališču Brnik je 23. januarja termometer pokazal minus 27,2 stopinj.
Kako mraz je bilo na Jesenicah, kjer sem 30. januarja prijokala na svet, mi mami ni znala povedati. A bila je prava zima z veliko snega!


Stara sem 3 mesece.

Poleti - 5 mesecev in pol

Pol leta

Prva svečka!

In tretja

Lani, ko se je svečk nabralo že 44, so me otroci zjutraj razveselili s tako voščilnico ...


Pia pa še na svoj način.

Danes so otroci zdoma - Jan in Pia v Ljubljani, Miha v Nemčiji.
Morda me še presenetijo!

Kaj naj na današnji dan zapišem ob koncu?
Ja, počutim se dobro za svojih 45 let, saj se življenje še vedno drži na smeh!

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Draga Ruth,

želiva Vam še veliko planinskih podvigov in življenje med rožcami in posuto z rožcami in še ostanite taka sama planinska rož´ca....Vse najboljše...

Jacqueline,Mira

Anonimni pravi ...

Draga Ruth
Vse dobro za vaš praznik.Želim vam,
da se še naprej tako dobro počutite na vaši POTI.Kot je videti vas osrečuje, vse drugo pa itak ni pomembno. Osrečujete pa tudi nas, ki jo z nami delite .
Lep pozdrav!
Cirila

Anonimni pravi ...

Naj vam sonce pričara čudovita jutra ( pa naj bo to v gorah ali v dolini) še na mnoga, mnoga leta... Vse najboljše in najlepše!
redna bralka Milena

Hvala za čudovite izlete. Podoživljamo jih z vami!!

Anonimni pravi ...

Draga Ruth!
Ob praznovanju vašega 45 rokstnega dne vam želim še veliko lepih trenutkov v gorah, med rož'cami in ostanite še naprej taka rož'ca, kot ste bila do sedaj!!

Anonimni pravi ...

Je cveljica je Ruth.Vse najboljše.
Aleš

Anonimni pravi ...

RUT-če bi ljudje imeli etiketo
bi na tvoji pisalo:
100%POSEBNA
tip:EDINSTVENA
cena:NEPRECENLJIVA
in na koncu bi pisalo
NAREJENO V NEBESIH
Čestitam
Mojca

Anonimni pravi ...

Draga Ruth!
Včeraj sem bila cel dan proč,
pa danes: Še naprej toliko energije,
veselja z naravo ter sreče z vašimi
štirimi osebnimi rožicami!
Tamara

Anonimni pravi ...

Težka pot je bila 29.01. 2008 ,ko si šla proti Vodnikovi, kaj?Točno 45 let nazaj so zdravniki na Jesenicah bili bitko za tvoje življenje.Takrat so ti ga podarili, ne izgubi ga v preizkušanju same sebe.Želim Ti še veliko lepih trenutkov na Tvojih poteh ,ujemi tudi za nas najlepše motive! Srečno!

Anonimni pravi ...

Cvetke Tebi naj cvetijo,
vetrič sreče naj pihlja,
brezskrbno dnevi naj teko,
želim to jaz Ti iz srca!