torek, 3. november 2009

1. novembra v kratkih rokavih

Včeraj me je takooo premrazilo na vrtu v Notranjih Goricah, da sem zvečer prav z veseljem pogledala slike, ki sem jih naredila v nedeljo. Ko sem bila od jutra do večera v majici s kratkimi rokavi in zavihanimi hlačami.
Ob pol enajstih sem šla iz Bohinja do kozorogov, ki do "doma" na Prehodavcih. Vračala sem se čez romantična Sedmera v nato v črni temi v dolino. Ta je bila vsa praznična, obsijana z luno.
Tu so slike v albumu ...

Grizenje čez Komarčo je vse prej kot dolgočasno!

Naletela sem celo na rožice :)

Meglen pokrov nad Bohinjem se končno razkraja ...

Odsevi Črnega jezera

Zima zima bela

Ob koči na Sedmerih je rahlo pihljajo, odsevi so bili migetajoči.

Malo "jezerce"

In Veliko jezero

Zeleno jezero je že delno zamrznjeno.

Rjava mlaka je mini mini.

Kako sem jih bila vesela!

Prečka proti Zelnarici je bila zasnežena in pomrznjena, zato sem se - ne, nisem še pozabila Kanjavca, obrnila proti Sedmerim.

Gamsa - mati in mladič

Ledvica sije.

Kaaaakšne barve, nisem se jih mogla nagledat ...

Tičarica v Dvojnem jezeru

Sonce zahaja, hitro pot pod noge in v dolino!

1 komentar:

Alenka pravi ...

Pa si mi polepšala dan...
Hvala
lp