sreda, 18. november 2009

Bazični prašek

Že nekaj časa vam želim povedat, da sem kooončno ugotovila, kako lahko spijem liter raztopine z bazičnim praškom. Imam pač smolo, da mi ta okus nikakor ni všeč. Mateja in Raje tole reč zaužijeta brez težav.

No, jaz pa moram raztopino "izboljšati" s sokom limone in pomaranče.
Potem se da preživet :)
Prav zanima me, že kaj merite svoj pH z lakmusovim papirjem? Ste zakisani?
Kako si pomagate? Preberite tale članek.

Sicer pa - če le pridete iz službe pred sončnim zahodom, uživajte na toplem balkonu, terasi, vrtu ...

1 komentar:

Helena Golenhofen pravi ...

To je pa res uporaben nasvet v stilu "klin se s klinom zbija". Bazični prašek je malo kisel in ti si mu dodala kisle sokove. Podoben trik sem uporabila pri jemanju kolidnih mineralov, ki so grenki. S sladkimi sokovi so še bolj grenki, z grenivkinim pa čisto spodobno dobri za popiti.

Bom v svojem blogu napisala kaj o merjenju z indikatorji za merjenje pH (ki si jih ti napačno poimenovala lakmusov papir), ker je pri tem veliko zmede.

LP
Helena