sobota, 28. november 2009

Zadnja sobota v oktobru

Čeprav se sliši nenavadno, na zadnjo delovno soboto sem se ukvarjala s svetovanjem na temo - urejanje vrta. No, narisala sem tudi dva zasaditvena načrta za pomladansko sajenje sezonskega cvetja. Očitno bova z Andrejem prihodnji teden, ko se začne praznični december, še vedno na vaših vrtovih.
Plan za popoldne so mi spremenili televizijci, tako da sem morala odpovedati svetovanje.
Najavili so se, da pridejo snemat bonsaje in božične zvezde.

Pojma nisem imela, kaj pričakujejo od mene, tako da sem pripravila več tem.

V kamero sem lahko povedala cele tri stavke :)
Sem pa zeeelo vesela, da sem v hišo prinesla delček prazničnega vzdušja!

Tu je nekaj slik, "okrašenih" z dimom. Nastale so, ko je ata Jaka zunaj zakuril kotel.

Saj veste, zakaj v krožniku pod božično zvezdo stoji voda?
Prejle sem preverila, v prostoru je pri 22-ih stopinjah 20% zračna vlaga. Neugodno za rastlino, ki izvira iz Mehike, kajne.

Ni komentarjev: