torek, 3. november 2009

27 nenavadnih komentarjev

Moj blag ravno ne slovi po velikem številu komentarjev.
A poglejte si to - le kdo in predvsem kaaaj mi želi povedat ...
Žal, nikoli ne bom izvedela :)
Saj res. Obeta se ponatis knjige Čarobni svet buč. V petek imam sestanek z urednico iz založbe Kmečki glas.

9 komentarjev:

Alenka pravi ...

Poišči kakega študenta japonščine, pa boš zvedela...

Damjana Ž. pravi ...

Ni potrebno iskati študenta japonščine, čisto spodobno si lahko pomagate z luštnim orodjem "google translate", prevod gre iz japonščine v angleščino - ne vem če bo link deloval:

http://translate.google.com/translate?prev=hp&hl=en&js=n&u=http%3A%2F%2Fvrtnarija-ruth.blogspot.com%2F2009%2F07%2Fbuuucke.html&sl=ja&tl=en&history_state0=

Očitno gre za japonski spam :)

Komentarjev res ne pišemo veliko, sem pa prepričana, da nas veliko komaj čaka vsako novo objavo :).

In hvala za obvestilo o ponatisu knjige!

Vanja pravi ...

Tudi jaz redko pišem komentarje, vendar vsaki dan (že kot obvezni ritual) pregledam nove vsebine.

Anonimni pravi ...

Tudi jaz vsak dan pregledam vaš blog in mislim, da gre tudi brez komentarjev, ker tko ali tko vas imamo vsi za enkratno osebo. Kdor pa misli drugče, pa najbrž bloga ne bere.
Komaj čakam novo knigco!!!

Lp, Mojca

Barbara pravi ...

Jaz tudi mislim, da vas bere veliko več ljudi, kot je komentarjev. Če boste kaj zastonj podarili, jih bo kar naenkrat en kup! ;) Takšen je ta svet...

Pa še naprej tako, uživamo ob vsakem zapisu!

mladi vrtnarji pravi ...

Tudi jaz vas z veseljem berem... in se marsikaj naučim. Bučke smo imeli najprej za pokušino in ker smo jih takoj zmazali, smo prišli zadnjič po "repete". Priporočamo! Veliko veselja še naprej!

šenčurjanka pravi ...

Vsak dan pregledam vaš blog, celo večkrat, da ne bi kaj zamudila.Sicer se pa kmalu vidimo na svetovanju za nasaditve za drugo leto. Še razvit dam letošnje slikice rož, pa vas pokličem

Lep dan!

Unknown pravi ...

Tudi jaz redno odpiram vaš blog. Mislim, da nas je kar veliko, ki komaj čakamo da pokukamo vanj.

LP Mateja

Unknown pravi ...

Tudi jaz redno odpiram vaš blog. Mislim, da nas je kar veliko, ki komaj čakamo da pokukamo vanj.

LP Mateja