sreda, 18. november 2009

Kulinarična delavnica Čarobni svet buč

Mateja me je povabila na delavnico v Radovno. Še dobro, da sem šla pred tem na kratek tek do Kovinarske koče, sicer bi težko pojedla toliko dobrot.
Ko sem se vrnila, so zbrane že ugotavljale razliko v okusih različnih buč.

Potem jih je opozorila na pomen bučnih pečk in začela z izdelavo florentincev.

Mimogrede je naredila zeleni skutni namaz, z bučnim oljem, seveda.

Tole je pa uvod v pripravo zavitka z bučami in piščancem.

Nekaj testa je ostalo, Mateja se je takoj znašla in ustvarila dodatek k predvidenemu jedilniku.

Pregrešno dobri florentinci so pečeni!!!

Priprava bučnega karpača z različnimi bučami ...

tudi z bodečo bučo.

Ker sem ji pridno pomagala pri pomivanju posode, je Mateja imela čas, da nam je pokazala, kako se na sokovnik naredijo špageti :)

Bučni njoki so kuhani.

Pozabila sem, Mateja je sčarala tudi kolačke z bučami in rozinami. Vidite jih na sliki v ozadju.
Sicer pa - vse je bilo slastno!!!
Saj res. Ker sem bila pri pripravi soka v akciji, ga nisem utegnila slikat. Sočila sem muškatno bučo, jabolka in kutino. Izjemna kombinacija!

Za sladki konec pa še sadno bučni sladoled.

Draga sestrica, občudujem te, kako z zanosom govoriš o bučah in kako spretna si pri kuhi!

4 komentarji:

Vanja pravi ...

Ful dobro. Tisti florentinci iz pečk so še posebej zanimivi. Ali obstaja kakšen poenostavljen postopek za luščenje bučnih pečk iz ovojnice, ali je potrebno vsako seme posebej izluščiti iz nje? Imam namreč celo skledo posušenih semen.

Sebi pravi ...

Tudi meni so zanimivi tisti florentinci... Samo saj niso pečke oluščene (ali se motim)? S čim potem pečke preliješ? Morajo biti semena suha?

A so vse buče užitne surove?

Damjana Ž. pravi ...

Krasno izgleda, človek bi z veseljem prisedel k zbranim za omizjem in kaj poskusil :)

RUTH pravi ...

Recept za florentince bom napisala :)
Vse jedilne buče so uživamo tudi surove. Okusi so izjemno raznoliki.
Bučne pečke se luščijo zelo počasi, zato so buče golice takooo dragocene.