sobota, 18. februar 2012

Devet žensk, sto in ena želja

Danes navsezgodaj sem se srečala z Ireno in nastale so drzne zasaditvene kombinacije. Gospa Andrejašič rada rožice sadi sama, tako je načrt odnesla domov. Odločila se je za korenite spremembe.
Lilijana je bila na svetovanju prvič, prišla je skupaj z možem in sinom, tako da so želje padale iz več strani.
Iz Ribniške doline sta se pripeljali Claudia in Jelka. Načrte za številna korita sem risala skoraj tri ure.
Pozno popoldne so nastajale še zasaditve za štiri Gorenjke: Natašo, Angelo, Mili in Klavdijo.

Za odklop po ustvarjalni soboti sem šla s prijateljico Lidijo v kino in nato na klepet ob čaju. Pred spanjem sem si privoščila pourno selitev na Nizozemsko k naši Piki. Po tem, ko sva si poslali objem, sem šla spat, Hči pa na nočni šiht.

Nalagam nekaj slik rožic, za katere je lani vzorno skrbela Claudia. Obljubila je, da jih letos ne bo slikala le s telefonom.

 

 
 
 
 
 
 
 




Ni komentarjev: